Årsmøte 2017

Tid: 22. april 2017. Kl. 16-17

Sted: HeltSentralt, Strandgata19 Oslo

Det er gratis å delta på årsmøtet hvis du er medlem, og vi håper at så mange av dere som mulig har lyst og tid til å delta.
Vi ønsker påmelding til dette arrangement.
Send påmelding til følgende adresse:  post@iea-norge.no

Agenda:
1. Velkommen og godkjenning av møteinnkalling og saksliste,
Valg av ordstyrer og referent.
2. Styrets beretning
3. Regnskap og fastsettelse av kontingent, Budsjett
4. Valg – Valgkomiteen fremlegger sin innstilling
5. Innkomne forslag
6. Møtet avsluttes

Forslag som skal behandles på årsmøtet skal være sendt til styret senest to uker før årsmøtet.
Fullstendig saksliste gjøres tilgjengelig for medlemmene senest en uke før årsmøtet.

Saker som medfører større endringer i foreningens vedtekter eller formål, eller er av større økonomisk betydning for medlemmene, må gjøres kjent for medlemmene senest tre uker før årsmøtet.

Alle medlemmer som har betalt kontingent for 2017 har adgang til årsmøtet – Vel møtt!

Påmelding til årsmøtet er ikke påkrevet, men vi ønsker en tilbakemelding om du kommer, så vi kan beregne sitteplan og servering.

Enneagramforeningen prøver noe nytt!

14753933_1085941994807475_8570162267180420984_o-1

I forbindelse med årsmøtet inviterer vi til en Enneagramkveld, der vi blir underholdt av Hans Eivind Riise med band som har en musikalsk og uhøytidelig presentasjon av Enneagram-typene, før vi går ut sammen og spiser middag. (Vi bestiller sted og dere må selv betale middagen.) Hans Eivind Riise er en av de i Norge som har holdt fleste Enneagramkurs. Han har undervist om Enneagrammet i over 20 år, og presenterer det med lun humor og mye livsvisdom. Til vanlig er han lektor på Godalen videregående skole. Riise har alltid sunget og spilt i band, og funnet populære låter som karikerer de ulike personlighetstypene i Enneagrammet. Disse fremfører han samtidig som han gir en varm og humoristisk presentasjon av typene. Ryktet sier at han kommer til Enneagramkafeen med et lite band. Vi krysser fingrene for at han får med seg sine musiker-venner. I forkant av Enneagramkafeen vil det bli kalt inn til årsmøte i Enneagramforeningen. Nærmere informasjon om Enneagramkafeen denne lørdagen kommer når det nærmer seg. Vi vil med å annonsere dette så tidlig, gi deg muligheten til å sette av denne lørdagen til å være sammen med oss, både på årsmøtet og på festen etterpå.

NB! Årsmøtet foregår ikke i Litteraturhuset, men gjennomføres på HeltSentralt, Strandgata 19, lørdag 22 april kl 16-17, og så er det fest etterpå!

Priser: Medlemmer: kr 150,- , Ikke-medlemmer: kr 200,- Studenter: Gratis om de er medlemmer.

Tilbud om du vil bli medlem: kr 400,- inkl medlemskap for 2017 (Medlemskap koster normalt kr 300).

Billetter fås kjøpt ved inngangen, og kan betales med Vipps, kort eller kontanter. Vi vil også selge drikke og by på snacks under konserten på HeltSentralt

NB: Merk at vi har flyttet arrangementet fra Litteraturhuset til HeltSentralt rett ved Oslo Strandgata 19, for å få bedre plass og kunne presentere bandet bedre.

Se mer om HeltSentralt her: www.heltsentralt.no

IEAs stiftere: